Dostawa

Dostawa mebli zakupionych w naszym sklepie dostępna jest tylko na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Dostawy odbywają się za pośrednictwem zewnętrznych wyspecjalizowanych firm transportowych (firm kurierskich). Możliwy jest też odbiór osobisty.

W celu optymalizacji kosztów oraz skrócenia czasu dostawy wysyłki realizowane są najczęściej bezpośrednio z magazynu producenta.

Dostawa kurierem:

- każdorazowo Klient otrzyma informację SMS o planowanym terminie dostawy wraz z numerem umożliwiającym mu śledzenie przesyłki.

- Kupujący ma obowiązek dokładnego sprawdzenia kartonów oraz ich zawartości w obecności kuriera w momencie odbioru przesyłki. Wszelkie ewentualne uszkodzenia muszą zostać spisane w obecności kuriera a następnie przesłane na nasz adres email sklep@nowe-meble.pl wraz z dokumentacją fotograficzną. Uszkodzony towar należy pozostawić w kartonie, w który został zapakowany.

- dostawa nie obejmuje wniesienia mebli ani ich montażu

Darmowa dostawa:

- w przypadku darmowej dostawy koszt transportu nie będzie naliczony i tym samym nie będzie widoczny w koszyku

Odbiór osobisty:

- odbiór osobisty przez Klienta jest bezpłatny

- możliwy pod adresem Wygoda Turkowska 16, 63-640 Bralin od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00 lub             ul. Folwarczna 56, 97-300 Piotrków Trybunalski

- odbiór osobisty możliwy jest tylko po otrzymaniu przez Klienta informacji mailowej lub za pośrednictwem SMS o gotowości towaru do odbioru.

 Więcej informacji dotyczących dostawy dostępnych jest w Regulaminie sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl