


Dostawa mebli zakupionych w naszym sklepie dostępna jest tylko na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Dostawy odbywają się za pośrednictwem zewnętrznych wyspecjalizowanych firm transportowych oraz firm kurierskich. W przypadku niektórych mebli marki PLASTIKO dostawa odbywa się za pośrednictwem transportu własnego producenta. Możliwy jest też odbiór osobisty.
W celu optymalizacji kosztów oraz skrócenia czasu dostawy wysyłki realizowane są najczęściej bezpośrednio z magazynu producenta.
Dostawa kurierem:
- każdorazowo Klient otrzyma informację o planowanym terminie dostawy wraz z numerem umożliwiającym mu śledzenie przesyłki.
- Kupujący ma obowiązek dokładnego sprawdzenia kartonów oraz ich zawartości w obecności kuriera w momencie odbioru przesyłki. Wszelkie ewentualne uszkodzenia muszą zostać spisane w obecności kuriera a następnie przesłane na nasz adres email sklep@nowe-meble.pl wraz z dokumentacją fotograficzną. Uszkodzony towar należy pozostawić w kartonie, w który został zapakowany.
- dostawa nie obejmuje wniesienia mebli ani ich montażu z wyjątkiem niektórych modeli mebli marki PLASTIKO (odpowiednia informacja znajduje się na karcie produktu). Możliwe jest zamówienie dodatkowo płatnej usługi wniesienia i rozpakowania zamówionego towaru.
Darmowa dostawa:
- w przypadku darmowej dostawy koszt transportu nie będzie naliczony i tym samym nie będzie widoczny w koszyku
Odbiór osobisty:
- odbiór osobisty przez Klienta jest bezpłatny
- możliwy pod adresem Wygoda Turkowska 16, 63-640 Bralin od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00 lub ul. Folwarczna 56, 97-300 Piotrków Trybunalski
- odbiór osobisty możliwy jest tylko po uprzednim otrzymaniu przez Klienta informacji o gotowości towaru do odbioru
Więcej informacji dotyczących dostawy dostępnych jest w Regulaminie sklepu.